Jan 31, 2014

TRAVEL: Wishlist


Ik ben al op aardig wat plekken geweest, waaronder de Caribisch gebied. Maar toch zijn er nog zoveel plekken waar ik graag naar toe wil.

Ik droom al jaren van om naar New York te gaan of de Malediven. Hieronder mijn lijst met landen of plekken waar ik nog naar toe zou willen:

VS:

  • New York
  • Rondreis Californië
  • Miami
  • Hawaï
Caribisch gebied:
  • Curaçao
  • Bonaire
  • Bahamas
Zuid-Amerika:
  • Rondreis Mexico/Belize/Guatemala
  • Argentinië
  • Suriname
Afrika:
  • Zuid-Afrika
  • Safarivakantie
Azië:
  • Thailand
  • Bali
  • Malediven
  • China
  • Japan
Europa:
  • Parijs
  • Italië
  • Griekenland
  • Zweden/Noorwegen
  • Denemarken
  • Oostenrijk
  • Australië
  • Nieuw Zeeland
  • Tahiti
Nog genoeg plekken om naartoe te gaan en hopelijk kom ik er ooit allemaal. Daarnaast droom ik er ook nog van om een cruise te maken.

Hebben jullie nog reiswensen?

1 comment:

  1. How many places!! To me it would be enough five or six ....Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete