Jan 22, 2014

LOVE: Wedding Chicks


Ik kwam onlangs deze geweldige blog tegen: Wedding Chicks Een blog waar je de prachtige foto's kan zien van bruiloften. De één is nog mooier dan de ander. Door zo'n blog wil ik ook meteen trouwen, maar laten we daar eerst nog maar even mee wachten. (Ondertussen zie ik mijzelf al samen met mijn vriend staan in een mooie kasteeltuin, ik in een prachtige wijd uitlopende witte jurk). Wake Up Cherish!


Ja, natuurlijk wil ik trouwen. Ik denk dat bijna iedere vrouw/jonge meid dat wel wilt. Ik dus ook, alleen wel met de juiste. Ik ben nogal old fashion: ik trouw maar 1 keer. Dat is de bedoeling. Ik ga niet trouwen om de jurk aan de hebben of het feest. Ik wil trouwen met diegene waar ik het gevoel van heb: daar wil ik mee oud worden, daar wil ik kinderen mee, daar wil ik een toekomst mee opbouwen. En zo'n bruiloft staat mooi symbool voor de liefde.



Door deze site ga ik wel heerlijk fantaseren. Wat zien alle stellen er perfect uit. Daarnaast vind je ook uitgebreide informatie over bruidsjurken collecties en nieuwste trends. Zeker een kijkje waard, ook als je nog lang niet gaat trouwen.

Ooit.......ooit ben ik aan de beurt.

No comments:

Post a Comment