Jan 3, 2014

PHOTODIARY #2 december 2013

Het is weer tijd voor een nieuwe Photodairy. Dit keer een kort overzicht van de maan december, wat toch wel in het teken staat van feestdagen.


Allereerst werd natuurlijk de kerstboom opgezet. Ik was even bang dat hij niet zou passen, aangezien het vorig huis waar ik woonde een hoger plafond had. Maar hij paste gelukkig net.


Deze mooie bos bloemen kreeg ik van mijn lieve vriend. Ik had nog nooit bloemen gekregen van een liefde, dus dit was wel heel erg speciaal voor mij.


Ik en mijn lieve vriend op tweede kerstdag. Het was een drukke dag voor ons. Eerst naar zijn ouders en vervolgens weer naar mijn vader.


Nog een keer ik met mijn lieve vriend.


Ik in mijn kerstoutfit voor de boom. Let niet op de gigantische doos die achter mij staat. Ik had geen inpakpapier meer om het in te kunnen pakken.

No comments:

Post a Comment