Jan 16, 2014

HOME: Riverdale Style





















Op dit moment woon ik weer even tijdelijk thuis, totdat ik weer een eigen woonruimte heb. Drie en half jaar heb ik mijn eigen woning gehad, waarvan ik tweeënhalfjaar samen heb gewoond. Het laatste jaar woonde ik er alleen. Het laatste jaar was echt heerlijk en ik mis ook heel erg mijn eigen plekje. Wel ben ik natuurlijk dankbaar dat mijn vader mij heeft opgevangen, maar ik hunker echt weer naar een eigen plekje. Ik ben ook druk bezig om dat te zoeken.

En met woonruimte zoeken, komt natuurlijk ook meubels kijken. Ik heb alle meubels meegenomen en staan nu op zolder bij mijn vader. Maar toch is het niet helemaal mijn smaak. De kleur vind ik te donker en het zijn de meubels die ik ooit samen met mijn ex heb uitgezocht. Ik vind dat het wel tijd wordt voor iets nieuws.

De Riverdale stijl vind ik heel erg mooi. Ik ben wat inspiratie gaan zoeken op internet. Ook al heb nog niet mijn eigen plekje, ik mag natuurlijk wel alvast dromen hoe mijn huis er ooit uit komt te zien.







No comments:

Post a Comment