Jun 2, 2014

Photodiary #8

Dit keer een korte Photodiary in verband met mijn vakantie. Vorige week maandag, dinsdag en woensdag stond in het teken van alles gereed maken voor de vakantie.

Maandag had ik echt een slechte dag, maar ik moest toch even naar de stad. Mijn vriend wilde wel de laatste inkopen doen, maar ik deed hel liever zelf. Dus hup samen even snel naar de stad voor de laatste inkopen.

Daarna ging ik wel plat op de bank en keek ik Once Upon A Time. 's Middags kwam er nog vriendin langs. Zij was mijn vriend tegengekomen en had gehoord dat ik me niet lekker voelde. Ze belde toen of het goed was dat ze even langs zou komen. Natuurlijk was dat goed. Had ik juist even nodig.

's Avonds maakte mijn vriend dit heerlijke avondeten. Biefstuk met zoete aardappel en salade. Heerlijk!

Dinsdag stond in het teken van kleding strijken en alvast gedeelte koffer inpakken. Ik ben heel erg van de lijstjes, anders vergeet ik echt iets. Alles noteren wat ik mee wil nemen en wat ik mee moet nemen, aankruisen wat gewassen is en wat al ingepakt is.

Begint al ergens op te lijken, maar ik ben er nog lang niet.

's Avonds had ik een heerlijke frisse tonijnsalade gemaakt. Zomers ben ik echt gek op salades. Heerlijk fris.

De nacht van dinsdag op woensdag had ik met een hoge knot geslapen en 's morgens had ik Big Hair. Echt BIG HAIR! Alleen jammer dat de regen er voor zorgde dat het er zo uit was.


Vriendlief pakte ook het laatste gedeelte van zijn koffer in toen hij thuis kwam van zijn werk. Ringo stond er natuurlijk weer bij met zijn nieuwsgierige kop.

Woensdag was echt een stressvolle dag. Ik voelde mij voor de derde dag op een rij niet goed en ik had zoveel aan mijn hoofd. De dagen voor de vakantie heb ik altijd veel stress en stress kan ik eigenlijk niet zo goed gebruiken. En het frustreerde mij dat ik niet zoveel kon doen. Maar goed, het kwam allemaal goed. Woensdag aan het eind van de middag brachten wij de honden weg. Zij blijven 2,5 week logeren bij mijn vader. Wij blijven daar eten en ging rond 7 uur weer naar huis. Daarna laatste dingen opgeruimd thuis. Ik was echt kapot. Rond 10 uur naar bed gegaan, want om half 6 zou de wekker alweer gaan. Maar wel voor wat leuks, namelijk vakantie naar Curaçao.

Zoals ik al zei dit keer een korte Photodiary, vanwege mijn vakantie. Ik weet namelijk niet zeker of ik vanuit Curaçao ga bloggen. Misschien dat ik de aankomende twee weken een update doe vanuit Curaçao, maar misschien ook niet.

No comments:

Post a Comment