Jun 18, 2014

FASHION: Ray-Ban Aviator Sunglasses

Al een tijdje wilde ik graag een Ray-Ban Aviator zonnebril, maar het kwam er nooit van. Ik had er wel eens eentje gepast bij de Bijenkorf en stond verbaasd hoe goed de bril stond. Normaal is het altijd drama met zonnebrillen, omdat ik vrij smal hoofd heb. Maar RayBan heeft gelukkig 2 maten zonnebrillen en maat 55 past mij perfect.

De laatste tijd knaagde het toch aan mij, want ik had weer eens een goedkope zonnebril gekocht die net te groot is. En dat probleem heb ik altijd. Ik begon al op internet rond te speuren naar RayBan en ik ben al jaren verliefd op de Aviator model. Maar welke wilde ik dan, want op dit moment is het de trend op gespiegelde glazen te hebben. Deze vond ik ook heel erg leuk.




Ik liep de Pearle in om de gespiegelde glazen Aviator te passen. Deze waren echt gaaf en stonden mij heel erg goed. Toch paste ik ook even de neutrale met bruine glazen. Deze stond ook heel erg leuk. Ik kon niet kiezen, dus ik liet ze even wegleggen om er over na te denken. Vijftien minuten later stond ik weer in de winkel. Ja, zo snel had ik mijn keuze gemaakt. Hoewel ik de Aviator met de gespiegelde groene glazen heel erg gaaf vond, koos ik toch voor de Aviator met bruine glazen. Deze zijn tijdloos en niet trend gebonden, terwijl de ene met gespiegelde glazen dat wel is. Ik wilde iets kopen wat ik eventueel mijn hele leven zou kunnen dragen.

Ik heb geen spijt van mijn keuze. Ik ben heel erg blij met mijn Ray-Ban Aviator zonnebril. Hier ga ik nog lang plezier van hebben. Ik kocht deze voor € 123,- bij de Pearle. Ik had wel 15% op de zonnebril. Je krijgt een mooie beschermhoesje. Ik kon kiezen uit een zwarte of een bruine. Ik koos voor de zwarte.

No comments:

Post a Comment