Jun 11, 2014

FASHION: Shoplog Alysa Mode

Op de Kalverstraat in Amsterdam zit een heel klein winkeltje Alysa Mode. Maar ondanks dat deze winkel heel klein is, is het echt een leuk winkeltje. Ze verkopen geweldige schoenen, tassen en ook is er een kleine collectie kleding. Je ziet er veel felle kleuren en ook is er een hoog bling bling gehalte. Vorig jaar kocht ik er voor de zomer al 2 paar geweldige schoenen. Nu heb ik weer een paar schoenen gekocht en een tas.



Deze mooie zomerse sandalen/slippers zijn echt heel erg mooi. En ze zitten ook nog eens heel erg lekker. De stenen maken van een simpele schoen een eyecatcher. Ik kocht deze voor €19,95.



Ik zocht een leuk tasje voor op de vakantie die niet te groot is, zodat ik geen hutkoffer hoefde mee te slepen op een dagje uit. Deze tas is perfect daarvoor. Mijn Canon camera pas er perfect in en daarnaast is er zelfs nog ruimte voor mijn portemonnee en mijn telefoon. De zachtroze kleur vind ik heel zomers. Ik kocht deze tas voor €19,95. 

Alysa Mode heeft ook een webshop, waar ze een klein gedeelte van hun collectie hebben staan. 

No comments:

Post a Comment