Jun 25, 2014

FASHION: New In Jewerly #2

De laatste tijd ben ik weer heel erg gek op sieraden en natuurlijk vind ik als vrouw dat ik te weinig heb. Een vrouw kan nooit genoeg sieraden hebben, toch!? Dus ik kocht weer twee prachtjuwelen. Dit keer slaagde ik bij de H&M en de HEMA.



Bij H&M kocht ik deze mooie lange ketting. Ik wilde al een tijdje een lange ketting, want die HAD ik echt niet! Ik meen het serieus. Dus deze nieuwe gekochte ketting is verantwoord. Ik vind de ketting simpel, maar heel mooi. Hij staat heel erg goed als je een lange drukke jurk draagt. 



Deze kleurrijke oorbellen kocht ik bij de HEMA. Ik was verbaasd hoeveel leuke sieraden HEMA had. Nog nooit eerder had ik een sieraad bij HEMA gekocht. Maar hé, eens  moet de eerste keer zijn. Ik was meteen verliefd toen ik deze oorbellen zag. Heel erg vrolijk en perfect voor zomer. Ik zag mijzelf al lopen in een mooie maxi jurk met deze geweldige oorbellen in. Laat de zomer maar komen!

No comments:

Post a Comment