Jul 8, 2014

SHOPLOG: Primark







Zo kom ik nooit bij Primark en zo koop ik opeens twee maanden achter elkaar iets bij Primark. Toen ik een paar jaar geleden in Hoofddorp daar naar toe ging, vind ik het niet iets speciaals. Kleding viel mij tegen en de sieraden en schoenen ook. Ook vond ik de drukte minder. Maar nu is de Primark in Almere mij toch twee keer goed bevallen. Ik vind de sieraden geweldig, tassen en schoenen. Kleding nog steeds iets minder, maar toch kwam ik deze mooie kimono tegen. Het was niet bedoeling, maar ik kon het niet weerstaan om hem te laten hangen. Daarnaast slaagde ik ook voor de oorbellen en ketting, waarvoor ik eigenlijk naar binnen was gelopen. En weer had ik mazzel. Het was heel erg druk dit keer, maar er ging net een andere kassablok open. Dus ik kon mooi meteen afrekenen.

Oorbellen: € 4 / Ketting: € 8 / Kimono: € 18

No comments:

Post a Comment