Apr 9, 2014

MOVIES: Bro's before Ho's

De Nederlandse film Bro's Before Ho's heeft mij flink verrast. Ik had een nogal domme film verwacht, maar hij kwam verrassend leuk uit de kast.

Waar gaat het over?
De film gaat over het leven van videotheekmedewerker Max (Tim Haars) en zijn geadopteerde broer Jules (DaniĆ«l Arends), tevens beste vriend. Samen hebben ze een pact: ze willen nooit een relatie want dat is te veel gezeik.  Zij leven het leven waar elke man van droomt, totdat ze allebei verliefd worden op Anna (Sylvia Hoeks)


Wat vind ik van de film?
Ja, je moet er wel van houden. Ergens is het wel een flauwe komedie, maar ik heb toch vaak flink in een deuk gelegen. Ook omdat er veel herkenning de film zat. Daarom is deze film geschikt voor een avond als je geen zin hebt in een zware film, maar gewoon lekker op de bank wilt hangen en nergens aan wilt denken. 
Ja, de film is grof en natuurlijk bevat het naakte scenes (niet te vaak gelukkig). maar verder verloopt het verhaal soepel en is het niet langdradig.
Deze film heeft mij echt verrast en dat doet een Nederlandse komedie niet snel bij mij. Ik wilde hem daarom ook niet in de bios zien, maar daar heb ik nu ergens toch wel spijt van. 

Beoordeling: ***

No comments:

Post a Comment