Sep 30, 2013

Back Online

Het is weer een tijd geleden, maar ik ben weer terug online. En dit keer met een totaal vernieuwde blog: Loving Life by Cher.

Waarom een nieuwe blog?
Twee en half jaar lang heb ik de blog Cherishkirsten gehad. Het is voor mijzelf niet altijd duidelijk geweest wat voor blog het was. Dan had ik weer een periode dat ik alleen maar over beauty schreef en daarna had ik weer een periode dat ik alleen maar over persoonlijke dingen schreef. Kortom, er was niet echt een vaste rode draad op de blog. Als ik terug kijk op mijn oude blog, dan is het meer één grote rommel.

Ik vind het zonde om de alle artikelen te verwijderen, want het is wel een stukje van mij. Daarom besloot ik een nieuwe blog te maken. Een nieuwe frisse start, na een warrige periode in mijn leven. Begin dit jaar is mijn relatie uitgegaan na drie jaar en dat is ook een reden waarom ik stopte met schrijven. Ik moest alles op een rijtje zetten. Nadenken wat ik eigenlijk met mijn leven wilde. Nog steeds ben ik niet overal achter, maar ik heb wel al keuzes gemaakt.

LifeandStyleDiary
Dit is een stukje van mijzelf op het internet, waar ik alles kwijt kan wat ik wil. Ik heb er nu weer tijd voor en inspiratie. Ik loop al een tijdje met ideeën in mijn hoofd. Ook hou ik heel erg van schrijven. Naast bloggen, schreef ik altijd verhalen. Dit heb ik ook een hele tijd niet meer gedaan, maar daar heb ik ook weer inspiratie voor en wil dat ook weer gaan oppakken.

Deze nieuwe blog is een persoonlijke lifestyle blog. Ik ga hier blogs schrijven over lifestyle, beauty, fashion, food, muziek, films en nog veel meer.

No comments:

Post a Comment